Індивідуальна освітня траєкторія — це персональний шлях розвитку здібностей, особистісних якостей і психічних процесів дитини.
| 
    Учні, які вивчають навчальні предмети і
  інтегровані курси технологічної, інформатичної, соціальної та здоров’язбережувальної
  освітніх галузей  | 
 ||||
| 
   ü навчаються
  за індивідуальною формою здобуття освіти  | 
 ||||
| 
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   Індивідуальний
  план необов’язковий  | 
 
| 
   ü з особливими
  освітніми потребами, які навчаються в інклюзивному класі  | 
 ||||
| 
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   Індивідуальний
  навчальний план обов’язково розробляється   | 
 
| 
   ü потребують
  індивідуального підходу (зазнали освітніх втрат)  | 
 ||||
| 
      | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   Діагностувальне
  тестування/вивчення учнів  | 
 
| 
   ü потребують
  індивідуального підходу (обдаровані)   | 
 ||||
| 
      | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   Діагностувальне
  тестування/вивчення учнів  | 
 
Методичні заходи з підтримки обдарованих дітей на 202_-202_ роки
| 
   Напрям
  діяльності 
  | 
  
   Відмітка
  про виконання  | 
 
| 
   Вивчення проблем дитячої й підліткової обдарованості  | 
  
   202_-202_  | 
 
| 
   Робота з батьками щодо створення умов у сім’ї для
  розвитку обдарованих дітей  | 
  
   202_-202_  | 
 
| 
   Діагностування обдарованих учнів 
  | 
  
   Лютий,
  щороку  | 
 
| 
   Створення і ведення банку даних  | 
  
   Постійно  | 
 
| 
   Придбання літератури, комп’ютерних програм для організації
  роботи з обдарованими учнями  | 
  
   Постійно  | 
 
| 
   Організація і проведення предметних
  шкільних олімпіад   | 
  
   Згідно
  з наказом та графіком  | 
 
| 
   Надання консультацій  з питань дитячої
  і підліткової обдарованості  | 
  
   Постійно  | 
 
| 
   Цілеспрямована підготовка учнів до олімпіад та конкурсів  | 
  
   Постійно  | 
 
| 
   Участь в олімпіадах та конкурсах  
  | 
  
   Постійно  | 
 
Робота вчителя з психолого-педагогічного супроводу обдарованих дітей
| 
   ПІБ учня  | 
  
   Вік дитини  | 
  
   Тип обдарованості  | 
 
| 
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
Індивідуальний навчальний
план
для учнів з особливими
освітніми потребами
1.     Завдання.
2.    Загальний обсяг
навчального навантаження та кількість годин на тиждень для вивчення навчального
предмета.
3.    Інформація про адаптацію
чи модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність,
форму і темп їх засвоєння.
4.    Очікувані результати
навчання.